دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

اینارو ببینین،الان تو فکرن که چطور بپرن داخل

میشه گفت حس عمومی هنگام سوار شدن به مترو

حالا داشته باشین

این اقاهه خوشحاله که اولین نفره و داره باخیال راحت میره جا هم گیرش میاد

بقیشونو ببینین تو رو خداااااااا،سوژه ی سوژن

حالااااااااااااااااااااااااااااااااا

اینووووووووووووووووووو

دیگه خودتون خوب نیگا کنین تو این همه گورخر

شلوار اینوووووووووووووووووووووووووووووو


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت16:33---14 آبان 1390
salam dokhmal

vase chi zode vase chi alakiye?manzoram eshghe


رحمان
ساعت16:11---25 مهر 1390
سلام من میرفتم هر کاری که گناه داره انجام میدادم.راستی این سوال رو مطرح کن؟ سوال:پلنگ صورتی که لباس نداشت پس چرا تو فیلمش کاراکترش هیچیش معلوم نبود ها هاپاسخ:ایووووول،راست میگیاااااااااااااااااا:D

محمود
ساعت13:36---25 مهر 1390
سلام دیوونه خیلی باحالی عسات معرکسسسسسسسسسسسسس
پاسخ:میسییییییییییی:D


cholman khan
ساعت18:06---24 مهر 1390
سلام!من نظر دادم!آپ شدما!پاسخ:باشه،نترس میام میدمت،منظورم اینه که نظر میدم:P

barobax_love
ساعت16:49---24 مهر 1390


slm

maaaaaaaaaaaaaaaa up shodim

bodo biyaaaaaaaaaaaaaaa








پاسخ:تو نظرتو گفتی؟نمیدونم،یادم نیس،الزایمر گرفتم دیگهههههههه@-)


مهسا
ساعت15:56---24 مهر 1390
سلام عزیزم خوبی?
چه عکسای باحالی گذاشتی
خیلی باحال بود گلکم
بوووووس.بای:
راستی در جواب سوالت باید بگم کسی که ازش متنفرم و میکشتم.!!!X


مرضی آجیت
ساعت15:47---24 مهر 1390
اینارو قایم کن همش واس خودته: *

مرضی آجیت
ساعت15:46---24 مهر 1390
اینارو قایم کن همش واس خودتهپاسخ:وااااااااااااااااو باشه اجی گلییییییییییییی:*:*:*:*:*:*:*

سپيده
ساعت15:33---24 مهر 1390
من تنها كاري ك ميكردم ب كسي ك دوستش داشتم از ته قلب ميگفتم و بعدش هم لحظه هاي خوبمون رو با هم و كنار هم ميگذرونديم و عشقمون رو بيشتر........
پاسخ:بابا چاکریممممممممم،این شد یه حرف درس حسابی:D


محمد
ساعت15:07---24 مهر 1390
من می خوام نظرم رو عوض کنم اگه هیچ چیز گناه نبود من مثل اون پلنگه می رفتم یه بار دیگه لباس همون یارو رو کش می رفتم!

ها ها ها...
پاسخ:بگم خدا چیکارت نکنه مملی جون،خیلی باحالییییییییی دندونت بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D


مرضیه
ساعت14:16---24 مهر 1390
وااااااااااااااای عاشقتم ... این مترو یا باغ وحش !!!!!!!!
یه بار من و تو مترو کردن تو در گفتن بچسب تو شیشه که جات عاااااااااالیه
این آخریه که دیگه ترکوووووونده
دمت گرممممممم آجی ایول به فدات
دوست دارمممممممممممم


مرضیه
ساعت14:10---24 مهر 1390
سلااااااااااااااام آجی جووون
به فدای تو ... به خدا درسا زیاده وقت نمیکنم بیام نت شرمنده جیگملم
خبببببب
جواب سوال
هیچی شاید تفریحاتی و میکردم که تو ایران و تو اسلام ممنوعه (نه از نوع بدش منفی نباش)
خلاااااااااصه که همین
عاااااااااااااااااااااشقتم


محمد
ساعت13:42---24 مهر 1390
اووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووو

نفس رو حال کردی؟ :-)
پاسخ:اررررهههههههههه،چه نفسی @-)این اووووووووووووووووووووووووو واسه چیه؟کف کردییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟(هاهاهاااااااا)


ستاره بارون
ساعت13:17---24 مهر 1390
سلام دوست عزیز.من تووبلاگم چندتا مطلب جدید گذاشتم که فکرکنم خوندش خالی ازلطف نباشه.مخصوصا آخرین مطلب فکرکنم بتونه راهگشای خوبی برای زندگی خیلیها باشه ازجمله دوستاتون.

خواستید به دوستاتون هم بگید بیان بخونن.

خوشحال میشم ازنظرات شما درباره مطالبم استفاده کنم.

با تشکرشیوا


پاسخ:ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)


بهاره
ساعت13:16---24 مهر 1390
من هر چی پوا بود پارو میکردمپاسخ:پس سارق میشدی؟؟؟:))

Rockstar
ساعت11:44---24 مهر 1390
سلام خسته نباشی crazy!!!!

درباره جواب سوالت باید بگم:

مرا گر خود نبود این بند، شاید بامدادی همچو یادی دور و لغزان میگذشتم از تراز خاک سرد پست....



بیا پیش ما. فعلا آدیوس!!!
پاسخ:به بههههه،شاعرم که هستیییییییی:D


بهاره
ساعت8:30---24 مهر 1390
سلام دیوونه من اپم منتظرمااا
پاسخ:علیک بهار خانوم،نظرررررررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مجید
ساعت23:48---23 مهر 1390
سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
چه خبر دوست قدیمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حدود 3 ماه پیش لینکت کردم گفتم بیام یه سری بهت بزنم
موفق باشی


مجید
ساعت23:48---23 مهر 1390
سلام

خوبی؟؟؟؟؟؟؟

چه خبر دوست قدیمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدود 3 ماه پیش لینکت کردم گفتم بیام یه سری بهت بزنم

موفق باشیپاسخ:آره،بس که بامعرفت و زرنگی،واس همین بعد از سه ماه اومدی پیشم بذار هندیش کنم:نه راج من دیگه نمیخوام تو برگردی پیشم،دیگه بروووووووو:))


محمد
ساعت22:54---23 مهر 1390
جواب داش علی:
داش علی جلو قاضی و ملغ بازی؟
از قدیم گفتن از آن نترس که های وهوی دارد از آن بترس که سر به زیر دارد.
بعید نبود مثل اون یارو می شدی که من خیلی باهاش حال کردم...
هاهاهاها....
هنوز دارم بهش می خندم خیلی با حال بود.
دمت گرم دیونـــــــــــــه که روح منو شاد کردی!!!

آخ حواسم نبود من الان باید عصبانی باشم چون می خواستی از اون کارا بکنی!
پس عصبانی شدم...
اینم عکس منه وقتی عصبانی میشم.
ببین این بچه خواهرم جونت رو نجات داد والا کشته بودمت!
هاهاها... ترسید!
وقتی عصبانی میشم بامزه میشم نه؟
نترس داش علی شوخی کردم هر وقت دردت گرفت بگو دیگه نکنم!
منظورم این بود که هر وقت ناراحت شدی! بد برداشت نشه!


فرشته
ساعت20:17---23 مهر 1390
سلاااااااااااام خیلی باحالی ازت خوشم اومدجیگرتو بااینکه وبلاگم نوسازه وبه پای وبلاگت نمیرسه ولی یه سری بهم بزن

راستی اگه همه چیز آزاد بود فقط حال میکردمپاسخ:إإإإإإإإإ،جدی میگیییییییییی؟؟؟معلومه خیلی خوشت اومده ازماااااااااااااااا بگیر منو که الان با سر میام تو وبت،اومددددددمممممممممممممممممم:D


محمد
ساعت20:11---23 مهر 1390
یکی که به خانواده ام بی احترامی کرده!
آخه من خیلی غیرتی ام ...

به آهنگ وبلاگ هم صفا دادی یا... ایول...
ها ها ها ...
من هنوز دارم به اون یارو که لخت بود می خندم. خیلی دمت گرم

راستی یه مشت آپ باحال کردم بدو بیا پیشم.


سحر
ساعت19:47---23 مهر 1390
سلام خوشحال میشم بهم سر بزنی

وبت قشنگه
پاسخ:نظرم که دیگه کشکه نه؟؟؟؟؟ای بابا نظر ندادی راجع به پستم نظرم میخوای جوجووووو؟؟؟


cholman khan
ساعت19:39---23 مهر 1390
che midoonam!!!!laghar mishodamپاسخ:اخییییییییی،چه افکار ناسی دالییییییییی:D

محمد
ساعت18:06---23 مهر 1390
من تو رو مسخره کنم؟؟؟؟؟؟

من فقط بلدم خودم رو مسخره کنم !

تازه گربه های محل مون میان پیشت محل شون نزار ؟؟؟؟؟

ها ها ها ها

من هنوز دارم به اون یارو که شلوارش رو پلنگه برد می خندم...

لـــــــــــــــــــــــــــ ول

کاش منم اونجا بودم...
پاسخ:ارههههههههههه،خیلی مسخرس،خودمم که یادش میفتم میترکم از خنده،چه جور میفته دنبال پلنگهههه:))


رضا
ساعت17:04---23 مهر 1390
سلااام دیووونه آخه چرا باهام قهری؟؟واقعا جمله هام زشت بود؟؟؟؟واقعا که خیلی بدی من می خواستم بهت خبر بدم اما به خدااااااا به جوووونه سانازم اومدم ولی هر کاری کردم نظرم ثبت نشد...ببخشید
پاسخ:خوب وبمو میبستی و دوباره باز میکردی درست میشد:(


mohammad
ساعت16:42---23 مهر 1390
salam akshay radifi bod damet garm

mohammad
ساعت16:39---23 مهر 1390
salam dobre migam hatman oni ke hame chiz mano gereft nabodesh mikardam

mohammad
ساعت16:37---23 مهر 1390
salam man kasi ro ke behem namardi kard jonesho migerftam
پاسخ:واقعااااااااااااااااا؟؟؟اخیییییییییی داداشییییییییییی:(


hossein
ساعت14:10---23 مهر 1390
ااااااااااااااااااااااا

آفرین بی ادبم که شدی

بچه ها ایرانی فقط سکس تو کلشونه

ولی اگه اینجوری آزاد بود ...

خیلی اتفاقا میفتاد

پاسخ:خوب همین اتفاقارو میخوام بدونم دیگه داداش جوووونم بگو تو چیکارمیکردی:D


آزاد
ساعت14:08---23 مهر 1390
سللللللللللام

خوبی وبلاگت واقعاً قشنگه روم نمیشه ازت دعوت کنم که وبلاگ من سری بزنی

ولی منتظرتم

اگه خواستی منو لینک کن تامنم بلینکمت
پاسخ:سیلام ازاد جون این چه حرفیه؟؟؟ من بدون اینکه بیام وبت لینکت کردم،اگه بازم اومدی و اینو دیدی منو لینک کن اخه پیج وبت هر کار کردم اوپن نشد،کلی امتحان کردم موفق باشی:)


راحیل
ساعت13:25---23 مهر 1390
ای ول داری بابا دخی.وب ما گرچه همش غصه اس اما دلمون با شماس.

جیک جیک بوس بای...
پاسخ:واقعاااااااااااااااا؟؟؟ میسییییییییییییییییییییییی:*:*:*


محمد
ساعت13:25---23 مهر 1390
ها ها ها ها ها

خیلی با حال بود!



دوباره دوباره یه بار فاییده نداره...



یالا یالا یالا من آپ میخوام یالا :-)
پاسخ:حالا دیگه کارم به جایی رسیده که تو منو مسخرم کنی؟؟؟/:) هی داااااااااااااددددددددددد


محمد
ساعت13:21---23 مهر 1390
دیونــــــــــــــــــــــــه جونم من می رفتم یکی رو می کشتمش...



اونوقت با خیال راحت به زندگی خودم ادامه می دادم!



آخه این یارو خیلی منو عصبانی کرده!!!

راستی اگه اعدامم کردن این گل هارو بیار سر قبرم ...

پاسخ:مملی جوووووووووووون،کیو میکشییییییییی؟؟؟نه،اعدامم نکنن دیگه من یه دسته گل رز میارم واست:D


محمد
ساعت13:19---23 مهر 1390
دیونــــــــــــــــــــــــه جونم من می رفتم یکی رو می کشتمش...

اونوقت با خیال راحت به زندگی خودم ادامه می دادم!

آخه این یارو خیلی منو عصبانی کرده!!!
راستس اگه اعدامم کردن این گل هارو بیار سر قبرم ...

اونوقت اگه منو اعدام کنن تو برام گریه می کنی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:36 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 209104
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران